رویدادها آرشیو خبر ها
همچنان در لیست خروج؛ اما باانگیزه و امیدوار

همچنان در لیست خروج؛ اما باانگیزه و امیدوار

دقیقا مانند به نمایش در آمدن رنگین کمان بعد از بارندگی و طوفان، هر چند که این طوفان برای مدت یک فصل و حتی شاید بیشتر در جریان بوده اما هر چه باشد در امدن رنگین کمان و دیدن آن خوشایند است. این توصیفی ست برای نمایش روز گذشته فدریکو برناردسکی که بعد از مدتهای طولانی با عملکردی قابل قبول رضایت مربی و هواداران را جلب کرد و پس از مدتها انتقاد این بار تحسین تیفوسی ها را دید .

 

هر چند که این نمایش نمی تواند تضمیمی برای اینده او باشد و نام او در لیست خروجی های بیانکونری قرار گرفته اما شاید روزنه هایی برای بازشت به ترکیب و دیدن بازی های تاثیرگذاری از او در دیدارهای باقی مانده به پایان فصل باشد.

 

در دیدار شب گذشته برابر بولونیا، برناردسکی کمی محدود و محتاطانه بازی را شروع کرد اما با گذشت چند دقیقه شجاعت این را پیدا کرد تا شایستگی ها و انگیزه بالای خود را نشان دهد و در طول بازی به خوبی در خدمت تیم بود و برای رونالدو نیز چندین فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد و در مجموع در جمع بازیکنان موثر یووه در دیدار برابر بولونیا قرار گرفت.

 

او در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط کنونی یووه و پیروزی گفت:

 

باید بپذیریم که شرایط کمی دشوار بود، شروع دوباره برای زندگی معمولی دشوار بود و این سختی تاثیرات زیادی داشت ما مانند همیشه تمرینات را شروع نکردیم و شرایط به گونه ای بود و حتی هنوز هم این چنین است که یک نگرانی و حس غریبی احساس میشود. برابر بولونیا تمام تلاش مان را کردیم و خوشحالیم که هواداران از این نتیجه راضی هستند.

 

اما عملکرد برناردسکی

 

همیشه برای تیم بازی می کنم، می خواهم موثر باشم و می دانم که در یووه باید بهترین باشی، هواداران حق دارند و همیشه در کنار تیم هستند و ما باید بدانیم که برای آنان باید بازی شایسته تری ارائه دهیم. من تلاش ام را خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: